18. 3. 2018.

Posna voćna torta sa rozen korama - Pure pleasure

Ovaj recept je isproban davno, pre par godina. Pravila sam ga više puta, i uvek sam ga radila kao posnu tortu iako u originalu stoji mrsna varijanta. Osoba koja je postavila ovaj recept, nažalost nije više sa nama, a ja želim da ovaj recept ostane zapisan i ovde, da ga ima i na ovom blogu.

Original recept pogledajte ovde, a ja vam pišem kako sam ga ja radila. Sve preporuke imate za ovu finu, laganu i kremastu tortu. Bilo da radite mrsnu ili posnu, sigurna sam da će vam se dopasti. Ja moram da priznam da ja nisam neki ljubitelj rozen kora, ali ovde se one ni ne osete, torta je ukusa kako neki fini sladoled od jagode i vanile. Još da dodam jako brzo se napravi.



Sastojci:

Jedno pakovanje kora za rozen tortu

Za fil od vanile:
 
1,5l posnog mleka
4 kesice pudinga od vanile
10 kašika šećera
250 gr margarina
150 gr prah šećera
aroma vanile
naribana korica limuna


Voćni fil:

250 gr jagoda (ili voća po vašoj želji)
3 kašike šećera
3dl vode
1 puding sa ukusom slatke pavlake

Još:
250 gr posnog šlaga
300 ml hladne kisele vode


Postupak:

U litar mleka stavite šećer, a u preostalih pola litre razmutite puding. Mleko i šećer stavite na šporet da provri i u to dodajte razmućen puding u mleku, kuvajte dok se masa ne zgusne. Masu prekrijte sa prozirnom folijom i ostavite da se ohladi. Penasto umutite omekšali margarin i prah šećer, pa sjedinite sa ohlađenim filom. Na kraju dodajte koricu limuna i aromu vanile.

Za voćni fil iseckajte jagode, možete i da ih izgnječite, preko stavite šećer i stavite na šporet. Kuvajte dok ne dobijete kašastu masu. U 3dl vode razmutite puding, pomešajte sa skuvanim jagodama i mešajte dok se masa ne zgusne. Fil pokrijte folijom i ostavite da se ohladi. Hladan podelite na tri dela.

U posebnu posudu umutite posni šlag sa kiselom vodom.


Filovanje: Tri kore filujete sa vanila kremom, četvrtu sa kremom od jagode, preko krema od jagode premažite sa dve kašike umućenog šlaga. Ponovite postupak dok ne potrošite filove. Znači četvrta, šosma  i dvanaesta korica biće vam premazane sa filom od jagode i šlagom ostale sa filom od vanile.
To vam zavisi i od broja korica u pakovanju. Na poslednjoj slici vidite da nisam filovala tim redom, bilo je manje korica, pa sam stavila voćni fil samo dva puta, svejedno ukus je isti, samo se malo izgledom razlikuju.  
Celu tortu ukrasite sa preostalim šlagom.
Pre služenja tortu dobro rashladite.


NAPOMENA: Ukoliko želite mrsnu varijantu, umesto posnog mleka koristite obično, umesto margarina maslac, umesto posnog šlaga običan šlag ili slatku pavlaku.
Svakako pogledajte originalni recept.

6 коментара: